It's so sad..

Att jag sitter här och skriver inlägg efter inlägg xD

Men jag fick nyss ett sms från Bambi<333
Som berättade att det bara e en vecka kvar till vi har fullbordat vårt sommarlov!
Harry Potter here we come!!

jag läste också på en blogg att pojken som anmälde MJ för sexuellt övergrep berättade att han ljög. han ljög för sin fars skull!
HUr Fan kan man förstöra någons liv så!
Alla dokumentärer man sett om hur snäll MJ va.
Att man var blind när man såg med ögonen, att man inte kunde se förrens man såg med hjärtat och det gjorde MJ

Det ligger bortom mitt förstånd hur man kan göra så!!
Och det är klart att man kan berätta att man ljög nu, efter alla glåpord MJ fick bli utsatt för alla påhopp från tidningarna!
Hemska Hemska Människa!

 Michael Jackson, du kommer aldrig att glömmas bort!


p.s HAHAHA vi fick nyss in ett par äldre tvillingar, dom har likadana slitna jeans shorts svarta linnen och blåa jackor ovanpå likadana skor OCH frisyrer.
VI har börjat se dubbelt!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: