I like to work it work it, i like to work it work it you like to WORK IT

NJA inte riktigt.
MEn första jobb dagen. Det blev runfda flingor en ost macka och juice till frukost. ( frukost hemma dock)
kl 9 när det e frukost här så blir det två ost mackor ett äpple och juice till det med. till lunch blir det en pizza och juice.
SÅÅÅ mycket juice men det är bra

Thomas var just här och redovisade att Signe ska iväg vid 11 så JAG ska svara i telefonen! :O
HAllå första dagen. JAg har noll koll, men jag hoppas det ska gå bra ( Hoppas hoppas hoppas)

Det är rätt dött här hitentills, och jag tror det kommer vara så. Hoppas bara det inte blir så i två veckor, för vist e det lättförkänta pengar men hallå!
HUr kul på en skala 1-10 är det att sitta här 7 till4 och inte göra något alls?!

Inte mycket


GRattis GRattis GRattis Till Min Lovley Linnéa som fyller 17 idag :D  <3<3

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: