Genesaret var ju ingen sjö!?

Ja nu är det en ny dag och blivande Herr och Fru solstråle är givetvis på sitt bästa humör.

Vi var hos prästen i morse, jag fick "äran" att hålla ringarna medan Fru solstråles brorsdotter ska hålla buketten, jag står där framme för att se till så att hon inte för liv av sig.
Yay!!

I går när vi handlade så hittade jag Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö av Håkan Nesser. Vi läste den i höstas tror jag i skolan.
Riktigt bra bok. NU när jag läste den igen hitade jag en mening som fick mitt hjärta att slå en volt ( titta nu alla Twilight fan)
"Från dansbanan hördes Twilight Time , klockan började bli mycket."

katshing! sa jag!

NU ska jag fortsätta skriva på min novell, eftersom jag inte har något annat för mig.

Ha en solig dag här steker solen för fullt!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: