Endast 7 vilt olyckor!



Ja det kunde ju faktiskt bli en kategori för sig! Men den skulle ju då dock bara använas i två veckor. med ca 10 inlägg då juh! Det kunde ju faktiskt inte skada alls ;)

I dag blir det nog lite roligare att jobba, jag har ju min bok med :D
YAY!!

Nu krabbade nog vågen lite, men jag tror jag fixade det... jag tror det var en av gubbarna som tryckte fel.
Hoppas allt går lättare idag, men igår var ju allt nytt igen, då var det ju en väldigt händelserik vecka i mellan, så allt hade ju ploppat ut ur mitt huvud!
Men now i'm back!

Nu blir det lite beställningar, sdan blir det boktime!

Idag fick jag btw reda på något intressant idag.     När vi var på Backen för något åår sedan i samband med en cup i Danmark (fotboll) så var det helt julpyntat där, och vi skojjade mest om att danskarna var lite efter, Men idag på radion så hörde jag att det är något dom alltid gör varje sommar i Juli så har dom något jippo där, i morgon var det tex tomtens årliga bad. Så samanfattning så var det om vad tomten gör på sommaren, igår gifte sig några nissar, med invecklade namn!

Ja ja så kan det va!

Nu ska jag nog skapa en ny kategori, vem vet, jag kanske går upp så här tidigt fler mornar då kan jag ju lägga in de inlägg där också :P
HAHA

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: