+ Eller - plus lite till

+ dagens plus är att vi ska till Eva rydberg, idag vi ska köra från mormors vid 4 så jag hoppas mamma kommer hem snart så vi kan köra ;)

- fast igentligen är det ett enromt minus som täcker hela nästa vecka också!! är att två st till gick på semester.. så leendet just fade away....
*
suck* 

- nr två är att det kanske är så att på måndag halv sju så står det ca 4 bil och släp (några har inte varit där innan) som ska vägas in och registreras, dom ska även få egna kort så dom kan väga själva, efter som dom kör på kvällarn också.
Jag dör! mamma tror att det inte är förrens v.33 så jag hoppas till tusen! För jag har verkligen noll koll på hur man registrerar nya kort. Så nu sitter jag här med högar av papper och försöker hitta något som kan hjälpa mig, det går inte bra!

+ nr två är att när vi kom hem från resturangen igår så gick jag och mamma en runda (ca 21,45) det var väldigt skönt. vi har nu bestämt oss för att springa två dagar i veckan, det är jätte skönt!

Frida jag fattade inte din komentar ?!

Jag sitter nu och laddar min iPode så jag kan lyssna på den på väg till helsingborg. även titta på Twilight filmen, som nu när jag tänker efter jag inte har sett på väääldigt länge. Jag ska också läsa ut boken Katshing.
min bok är fortfarande ett plus ;) ett stort sådant!

Jag ser inte fram emot nästa veckas jobb alls.
Jag hoppas ni får en roligare vecka!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, näh skit samma!

eller vänta..!? du var inte lite skojjig och försökte lura mig nu eller va.. nej skit samma >.<

2009-07-25 18:05:37
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: