Creazy Torsdag!!

Idag har jag fått min första lön, shoppat och blivit fottad!!

Jag fick det första xoxo kronorna från de tre veckorna med Albin, och någon extra dag med Peter.

Sen rajsade jag och mamma till Olofström och drog in på Lindex och gjorde personalen osäkra där ;)

Jag köpte följande:
1 Jeanskjol
1 blå skjorta
1blå blus
1 par glasögon
1 underdel till en bikini.
3 par trosor

Angående bikinin så blev jag total förälskad i den, den har hög midja men det är tydligen modernt och tre knappar i vitt på sidan, underdelen är själv i svart.
foto kommer
Sen drog vi in på Maxi där köpte jag Harry Potter and the half blood prince  bok på eng, men det fattade ni väl:P
också en Gammal Magnus Uggla skiva, den där han e frukt på framsidan!
och min härliga beroende framkallande Hänt BILD.

i kväll var jag och Liiisa ute på klacken där Lisa tog foto till den nya designen, spännande spännande!!
Fotona blev riktigt bra!!
Tack Lilly!<3

I morgon bär det av till Stan med Mamma A och E. jag letar efter en överdel då till min nya bikini underdel. och kanske någon söt sommar klänning.
Man har ju lots of pengar nu faaan.

Ronny och Ragge går för fullt i dvd:n nu så dom snurrar runt i huvudet nu!;)

Nej nu ska jag sova.
God Natt allihopa

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: