All by my self!

Mohaha japp, det e jag men det går rätt bra. Trots att det ringt 4 st samtal så har jag inte behövt göra ngt speciellt, säga att vi har öppet hela sommaren, och lovat att någon ska hämta ett släpp. Så så illa är det ju inte. Trots det har jag fjärilar i magen och mina ben skakar som asp löv!!

Men i måndags när jag var helt ensam för första gången så hoppade jag ju faktiskt minst en meter upp i luften så fort vågsedlarna skrevs ut på skrivaren bredvid mig xD Vilken liten kyckling jag e  Hahahaha

Jag har också, tvättat alla overaller hämtat  nya och lämnat ut de gamla.
Jag såg också att det kom en bil från de företaget peter beställt shorts till mig ifrån! Katshing!
Det var ju meningen att jag skulle måla i VK v.32 men det e inte säkert det blir så nu, men om inte så ska jag tydligen dit och städa nu. Yippie! Not.     Ser jag ut som någon städfirma?! Jag har fått torka hela kylskåpet idag för att vi ska ha våra mat burkar där. Det låg lite smulor från de kakor alla äter!
*Suck*

Men men nu ska jag återgå till att äga på spindelharpan! ;) Givetvis fuskar jag så det stinker om det =D

Signe ska var tillbaka snart hoppas jag ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: