3D

Ja idag kl två så ska mamma, Peter, A , E och jag kolla in Ice Age 3 i 3D!!
I bromölla city.

Jag har bara sett 3D hemma på tv.n. Kommer någon ihåg när Spy kids 3 kom ut då fick man glasögon med så kunde man se 3D hemma xD
Virran såg på bio förra veckan då fick man se en liten bit i 3D. coolt tyckte han.
Så vi fårväl hoppas det blir häftigt men det tror jag!

Resensionerna för Ice Age har ju varit bra. 1 och 2 har ju varit hysteriskt roliga!!
jag vet inte hur många gånger vi spolade tillbaka scenen i första filmen där sid ( osäker på hur han stavar) bryter av en pinne och sticker upp delarna i munnen som Diegos tänder och säger "Den är grön dom stack för två timar se!"


Åh herre gud!


Vi hoppas på skrattfest iaf :D



Ikväll ska jag passa Rasmus och Filip igen, ska bli lika kul som sist :D


I veckan händer det lite. ons, tor, fre ska jag gå med Pernilla ( jobbar i grustaget på kontoret) så jag kan lära mig maskinerna och det där, på tisdag så fyller ju A 7 år. ( så stora dom har blivit!)
på Måndag ska jag nog till stan och missbruka rabatten på Donna . Dom hade stängt pg.a. rea förberedelser när Mamma och jag var i stan i fredags.

Ja det är nog allt som händer så långt vad jag vet. v 29 fller Filip 5 , Harry Potter and the half blood prince har premiär, och så händer det en stor spännande sak till, men det får ni reda på senare ;)
*skrattar ondskefullt*

NU skajag försöka resa mig upp och göra något vettigt ;)
Kan bli svårt :P

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: