12 Viltolyckor



Ja det börjar trappas ner, det blir bättre. Undra om man kommer få uppleva att det är 0 på en natt =D
Önsketänkande va.

Det blev min och Linnéas vanliga tur till klacken, igår. Förra sommaren var vi ju där konstant!
Linnéa stack vi 9 och då hade hon förumjukat mig så in i!!!!
Jag har nog aldrig skämts så mycket i mitt liv!
Så jag satt kvar där till halv tio ca.    Det är skönt att sitta där och bara tänka. Det är en bra plats för det. När det är alldeles tyst och man ser hur vågorna guppar.  Mysigt (Y)

NU ska jg återgå till att försöka få vågen att fungera! Vågsystemet låg nere i morse när jag kom :O Hoppas dom inte körde senare igår för då har inte det fungerat!  *Suck*

Idag planerar jag inte att säga fel i komradion, och bli ännu mer förudmjukad!! :O

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: