0 Vilt olyckor!?




Jag måste ha missat det på radion!
Helt galet! vi körde hemifrån 10 över 6 så jag hade noll koll på klockan, så när vi kommer till Hultagården ser jag att hon är 16 över. Jag skriker att jag missat det, för nu var det vädret, men Peter lovade mig att det var efter, Men det kom aldrig något!

Lite besviken blev jag faktiskt. Det har ju blivit som en ritual. Även om man kanske ska vara glad, för dom kanske hoppade över det om det nu inte har varit någon olycka.
Men det skulle ju vara konstigt om det var 19 igår. Fast dom har kanske kört ihjäl alla :S

Detta är då dock bara de olyckor som rapporterats till polisen. Och det är ju inte säkert att alla gör det!

Nej nu ska jag jobba ännu en dag, och idag kommer jag verkligen vara helt ensam!
Thomas är i Vånga hela dagen, och Peter har väl noll koll. Så när Signe åker är jag här helt själv!!!
NO one to help me at all!

Och det känns väldigt pinsamt att ge dom Thomas nr så att dom får ringa honom istället.  Men jag hoppas jag får snälla kunder. SOm vet vad dom ska ha, vet dom bara det så är det en piss i mississipi ( HAHA)
Nu ska jag nog läsa lite :)

btw så ska ni ju inte tro att jag sitter här i värsta kjolen och kavajen! NejNej
Idag blev det en mörkblå vit randig tröja min älsklingsjeans ( två stora hål på knäna och ett uppe i midjan som jag lyckades dra sönder!) och mina lovley converse. Samt en jeans skjorta där företagets logga är tryckt :P
Så det e rätt slappt!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: