Tävling- You go Hanna

Hanna:
Jag är ett lejon så jag har väldigt goda ledarskapstalanger.
Jag tycker själv att jag är väldigt duktig på det. Jag är väldigt duktig på att skriva egna berättelser, och fantasin bara flödar och jag kan skriva hur länge som hälst! Jag tycker det är jätte kul, det är något jag trvs bra med mig själv om.
Jag har en talang som är bilkunig. Jag har en "känsla" för hur olika saker fungerar. och har därför rätt lätt att köra både bil moped och ibland lastbil/ lastare/ grävare etc.
I idrott har jag mycket god teknik i mycket, även fast jag inte alltid är jätte duktigt, på höjdhop tex, så har jag ändå rätt teknik. jag kan också tänka fotboll, har jag fått höra. Jag är hysa bra på att sjunga. Och väldigt bra på att dansa, och har även lärt ut det.
Jag kan också som många andra har svårt med prata inför folk utan ngr som helst problem, och det är rätt användbart.
Blommor och praktiska saker kan jag också riktigt bra. Spec. Floristgrejor och min lärare undrade om jag gjort sakerna innan!! :D Vilket är super bra.
Jag kan vara duktigt på mycket mer men jag ä lite lat (negativt!!) så det kan förstöra det ibland tyvärr.
Men jag försöker alltid göra det bästa utav situationen.

*TjingTjing* Hanna*
Kommentarer
Postat av: Becca

Hej! Jag har nu lagt till dig i tävlingen. Det var fint skrivet!

Jag hör av mig senare, när jag har fått in alla bidrag.

2009-02-24 17:07:31
URL: http://miimo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: