Stavning!

NU när jag läste Epilogen till Harry Potter och Dödsrelikerna så såg jag att det stavas Kolossalt Kommer inte ihåg hur jag har stavat det innan :S
Så nu var iaf det problemet löst !
Just nu började en väldigt saknad person skriva till mig!!
  Isabel!!<3<3<3
Vi har ju inte träffats på hmm.... 5 veckor :O Skamligt!!!




Idag har jag för övrigt tittat på Akungen 5 gånger, Jag förstår mig inte på småbarn ( erik och Albin) att dom vil titta på samma film minst 10 gånger per dag 7 dagar i veckan ^o)
Skumt..

NU Laddar jag min  kära  iPod och talar med Isabell Funderar på att spela lite sims (igen) Blev VÄLDIGT deppig idag när jag behövde Radera ALLA mina nerladdningar på Sims! :'( Nerladdningar jag haft i .... ja hur länge som hälst. Så nu måste jag våldgästa Linnéa ftersom www.sims.se inte fungerar på min dator eller på min dator funkar det men inte med mitt internet, behöver hennes internetsladd (a)

I morgon får man äntligen träffa Fia också <3 yay

Isabell har en skojjig text på sin MSN

Sprängämnen kan ligga bakom Explosionen hihihihi

Peter förseslog innan at jag skulle anmäla mig till 10 000kr frågan på Harry Potter stuff ;)

Vill än en gång passa på att tacka Marina

God Natt allihopa!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Marina

söta du, fina nästkusin det var så lite så! Glad över att kunna hjälpa till! :)

2009-02-18 15:23:57
URL: http://ironic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: