Shop by me on Lindex

Japp det har blivit två utflyckter till Lindex denna veckan. och detta är vad jag köpt.

vit-blå tröja för 149.-
Jeans för 299 men såklart 30% så 200kr
Resten finns det inte bild påmen det var en liknande tröja fast korall färg, alltså en basic. och ett par sper sta klämmor samt en grön bh för 79,50kr tröjan 99 och klämmorna 25,00

Här är lite andra favorter från Lindex
349  nu 99.-!!!
149  49,50.-!
 Detta var då den jag köpte, otroligt skön. 149 49,50  jag betalade 79^o)

Denna parym är nu slut i mitt föråd, men Lindex säljer den lilla flaskan för endast 169.- och den större för 269.-

på grund av lite lathet hos mig är bara själva tröjan ´som e länk tror jag,
annars är det super lätt att gå in på  Lindex

NU ska jag spana efter andra snygga saker.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: