Monday- back to school

Ja idag var det tillbaka till skolan, kul att träffa alla kompisar igen. Dagen gick väldigt fort, det är ju inte jätte mycket mellan 9-13,40
Men det var lagom för första skoldagen på 6 veckor, det är nästan lika mycket som et sommarlov. Men det har gått så snabbt!

Ja när jag kom hem hade jag ett utbrott på mamma och Virran, alvarligt jag skulle vilja krama sönder dig! ( Annmärk dock att det inte är av kärlek!!)

Erik har inte varit ska vanliga jag idag så honom är vi rädda om idag!

Hela eftermiddagen ( eller sedan jag kom hem) har jag försökt ladda ner låtar till Peters iPod som kom idag. Han blev väldigt glad för den. Så nu sitter han med högsta volym på Helmut Lotti... hm

Ja ikväll ska det bli mys, Viran och Peter ska på bandy, mamma hjälper oscar med löner. så det blir jag och gossarna hemma själva.

Bara för anmärkningen så la jag in massa foto på Harry Potter på min iPod också, och TACK frida för att du skickade låtarna till mig! Sper snällt av dig verkligen<3

Ja Håkan (matte lärare) berättade idag att jag vist ska ha provet på kap :s han hade totalt glömt att han lovat mig att slippa göra det, Jag viste att det var för bra för att vara sant:/ 

Nej nu ska jag slappa lite mer i soffan,kanske titta lite på Matten.

Ha en trevlig morgon dag:)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Becca

Hej! Jag har just nu en tävling i min blogg. Titta in så får du veta mer!

Kram.

2009-02-23 20:11:32
URL: http://miimo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: