melodifestivalen goes 3 omgången!!!!

Och jag dreglar fortfarande över de tre sötona i E.M.D   ooommmmgg!! :O

  Hallelujjjaaa!!!! *drool*

Molly sandén var bra, synd att hon inte hade någon uppåt ton, och att hon bröt totalt på slutet, men hade det vari jag hade jag bölat som en gris och inte kunnat sjunga alls, så bra gjort!

Velvet var också duktig, gillade låten hade gärna haft hennes klänning!! Me like!


Innan idag satt jag och tittade igenom mina bilder på mobilen, och insåg till min förvånelse att jag e fruktansvärt svag för skor ^o)
arje vår inhandlas ett par nya Lacoste skor,älskar dessa skapelser, funderar alltid på koral, men det slutar alltid med blå:D
Sn har vi de rutiga skönhetera från Vagabond, som ger skoskav utav bara den, kommer du ihåg Linnéa ;)?? Men ofc dödligt snygga, och bekväma till fest.
Sen finns ju mina avslutningsskor ljs ljus rosa  från Tamaris, och till slut mina härliga Björn Borg :D
Jag ska nog ta foto på dessa så kan ni också dregla över dom ;)

Nej resten av kvällen spenderas lugn  och det gillar vi.
Innan idag så övningskörde jag med Peter och hämtade Kina mat. Mums Körde liite tidigare så vi han med lite halk körning, rätt kul om det inte hade varit träd i vägen överallt. Men jag körde inte av vägen, Och jag fick beröm för jag svängde åt rätt hålll aotomatiskt när bilen gled åt höger ^o) Sarare ren panik, om ni frågar mig.

Ja sen tittade vi på Melodifestivalen med Signe, då.

Jag tjivades lite med Erik, gud vad jag skrattade!!
Jag gjorde tidigare en sådandär loppa, som manf först räknar ett nummer sedan väljer man färg så står det något innanför den som man ska göra.
Jag tryckte ihop den eller rättare sagt smällde tillden när Erik höll i den så tittade han bara på den i typ 2 sek sedan började han as böla, Fy vad hemsk jag låter nu, men det var så kul att något så ursäkta värdelöst bettyde så mycket, han har kommit rusande halva eftermiddagen och bett mig visa honom hur man ska hålla den igen.

detta uprepades några gånger, dock inte lika känslosamt av honom. Tillslut tittade han bara surt på mig.

Min älskade bror lovar att göra flera 1000 till dig!!!

p.s försökte få honom att göra give me five när han höll i den, det gick han inte på -_-

Nu ska jag nog spela lite sims:)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: