Lovley Saturday!

Ja då var det lördag, och bara en ledig dag kvar.
Men vi tackar hjärtligtför sovmorgonen på måndag, börjar inteförrens halv 10 vilket betyder bussen tjugo över 8 tåget vid 9 och jag får gå upp tjugo över 7.... jaja bättre än 5!!

Detta gör att vår sv lektion bara blir i 40 minuter, och vi har prov på referat teknik. öhh Ingrid hur har du tänkt nu? det är ju hur lätt som helst att fuska om vi ska ha provet på två lektioner!!!

Ja dagen tänker jag spendera med Linnéa. Och det ska bli fruktansvärt kul, eftersom vi inte träffats på ett tag!!

Just nu löser Mamma sitt lskade melodikryss och virran dampar om att han måste gå till västanå. För att träffa sina hip hop kompisar ^o)

Kalaset igår var väl sådär, jag somnade ifrån det, Jag hade så ont i ryggen!!

NU på förmiddagen tänker jag fixa lite skolsaker.
saker jag borde fixa:
*Pärmen till arbetsmijlön.
*Logg boken
*ta bort mina saker från matsalen
* klä på mig
*Packa datorväskan

Ja jag tro det är allt.

men jag funderar faktiskt på att gå en runda nu på förmiddagen också.
Plugga i iPoden och gå en runda.

På tal om motion, så har vår lärare ( i floristteknik) fixat så att vi på fredagar efter middagen ska gå til friskis och svettis och träna, belastningsträning.  Efter första träningen har hon beställt 18 muffins till oss
Tack Monica!

nej nu får jag ta tag i listan "Att göra"

Ha en bra lördag!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: