Kör torsdag

Ja idag så har det varit en rolig dag!
Vi har gjort mamma barn bukett , en sådan man ger till en mamma som precis fått barn. Den blev såhär

Sen har vi mamma buketten uppifrån

Ja efter det fick vi göra en varsin parallel stickdekoration.  Jag blev nöjd med min, vi ska göra den klar i morgon. Och jag längtar!!!

Jag har även fått mitt bästa besked i mitt liv!!!
Jag och Frida i kör: Har vi bara Matte i ettan?!?!?!?!
Alla andra : JA!
Jag och frida gjorde give me five och sen bölade jag av glädje. OMG vad glad jag blev!

I Dagens inlägg får ni inga specifika detaljer, klockan är mycket så jag vill sova
Det vat semmeltävling idag vinnaren åt 14st semmlor:S  ÖÖÖRRRK!

Ja sen efter skolan åkte vi till Domus och köpte pumpa frön, ett chokelad med Digistive och vatten
så det åt jag på bussen till mormor mmm..

Där åt vi lax sen bar det av till kören.
NU är jag trött och min rygg värker, så nu ska jag sova!!!

Godnatt

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: