Kollosalt bra!

 Kolla bara, så söta dom var, det är inte klokt att det är 10 år sedan första boken kom ut!! På tal om första boken så läste jag ut den igår, fast då på Engelska, dom sv har jag redan läst 7 gånger!

Just nu är en kompis till Albin här så som leker, Erik tjatar om att han ska få mat ( och jag misstänker att det bara  är för att han ska få glass till efterrätt som han e så angelägen till att få mat!)

Man kanske kan hjälpa mamma lite för då får ju jag med mat ;)
 
senare idag ska jag få träffa min lovley Linnéa  <3<33<3 Och hennes pojkvän chrisssss
Det ska bli kul!

I morgon bär det av till Lund och träffa Fia och några andra konfa kompisar:D Och i Lund har dom väl bokhandlar, så jag funderar på att se om jag kan hitta Harry potter and the chamber of secrets. Så har jag ju något att fördriva tid med på Tåget hem.

Nej nu ska jag steka korv...

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: