Hockey misstag!

Först och främst ar det Olofström vs Karlskrona. Inte  Mörrum . Men det blev ju miniderby ändå.  2500 personer var vi där.
OM ni frågar mig började det dåliga redan när jag skulle hoppa in i bilen. Då visar de sig att Amelie's kompis är Tilda. omg........ Du ska sitta i mitten Hanna, vi ska gå så hela vägen upp, vi går ut på MIN sida Har dom inga regler i hockey jag tycker inte det, vad hände nu, vad hände nu?, vad hände nu?
Man är ju deras hjälte ;)  OMG! Titta på Matchen så ser ni!!

Om vi här hemma tycker att Viktor svär illa med könsord och allt sådant, Ja då framstås han som liten fjuttig bebis jämfört med Olofströms klacken Ja fy farao!! När dom står där skriker könsord och frågar om dommaren inte fått något på länge (han menade glass va??!)  och det ena med det andra. Så skriker dom vi är ju här för att  se på Hockey.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Jag och Peter höll på att bryta ihop då OMG!

Efter första Period ledde Karlskrona med 4-0 tror jag eller 3-0 Matchen slutade 5-2. Olofström spelade mycket bra och dom kämpade det såg man, Men om man frågar efter min åsikt ( och jag kan inget om hockey jag vet var Ising och offside är) Jag tyckte att det såg fel ut, det stämde inte för Olofström, dom hade många chanser men KIK's målvakt var duktig. Och jag tycker nog att Olofströms Målvakt var rätt dålig, han hade nog ingen bra dag, men i andra perioden när det blev straff så bytta dem målvakt till en jag tror heter Roysson det lät som om dom skrek det i alla fall.

och som alltid måste man klaga liiiite  på Dommaren! ;)
Jag tyckte dom var bra men mot slutet var dom lite orättvisa mot OIK tycker jag nog, faktiskt, Något Klacken verkligen tyckte.
Men jag måste säga att ändå med dom mycket fula orden från vuxna människor så tyckte jag det var kul, För på Tv är det totalt värdelöst, man ser inget, dom är så mycket större i verkligheten!! Och så ser man pucken !(Y)
och det är maffigt att sitta mitt ibland dom när klacken pankar och stojjar ( när dom sjunger de vanliga ramsorna) det är rätt coolt faktiskt.

Jag kan lätt tänka mig att kolla på det igen!!! (Y)




Idag ska jag spela sims (A) Njuta av lovet och sedan handla med mamma, Blir självklart en snabb runda på Lindex då! ;)
Men i går såg jag ett sims 3 spel hoppas det inte var en prototyp, så det ska vi ta reda på i dag! :D

Ha det bra!
Hej svejs i lingon skogen!<3


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: