Happy Fucking Valentimes day!<3

Ja nu kommer då det första "riktga" inlägget, nu kommer ni få lära känna mig på riktigt;) Jag ska berätta så bra om möjligt och förhoppningsvis stava någorlunda rätt också :D

Det är en sak ni bör veta direkt jag stavar riktigt illa :S Och ja tack jag är väl medveten om det, så ni behöver inte påminna mig om det ;)

Ja jag Heter då Hanna och jag fyller 17 år i år. Jag går förtsa året på floist utbildningen i Kristianstad, oh jag stortrivs med utbildningen.
Jag har en mamma och pappa (ofc) Men dom bor på skillda år sedan jag var 5, båda har hittatnytt och mamma har två nya gossar tillsammans med Peter. Jag har tre bröder, A. E och V Virran är det enda syskonet som jag har samma mamma och pappa med. Pappa har inga nya barn.

Jag försöker oftast vara trevlig mot folk, men har ett jädra humör om det vill sig så illa. Jag säger ofast vad jag tycker och tänker. Jag är ock¨så en sådan som gråter för mycket böcker, filmer tilloch med idag när jag skulle lämna min apu plats, fast det kom typ två tårar,i enna ögat :O
Ja vad finns det mer....?
är det något får ni gärna fråga på min hotmail [email protected]

Här är då lite punkter som kan vara värdelösa att veta men som är en del av mig och som betyder <3

Jag Älskar Harry Potter, Är stolt och kan säga att jag vet det mesta om de som står i böckerna (A) sex And The City ligger mig cokså varmt om hjärtat så som Vänner Men jag måste ändå säga att jag inte e någon direkt såphjärna, Vänner har jag bara tittat på i högst tre år, har ändå alla säsongerna (A) lika så med SATC.


Ja har jag tur så ska min undrbara nässsskusin Marina fixa en fin design till mig <33 till dig läs gärna hennes blogg www.ironic.blogg.se <3<3<3<3

ja nu är jag i alla fall hos mormor:D Alla fucking hjärtans dag middag. med Moster Therese morbro oscar och hans enna barn Filip Rasmus och Daourang e sjuka :S Dom har presic kommit hem från en månad i Thailand!! Skönt att dom e hemma:)
Jag var så duktig att jag körde hit (Y) applåder till mig, så mycket lättare met aotomatare.
Ja nu är det sportlov, vilke ska bli skönt, har presic haft 4 veckors apu, väldigt kul, så synd att det inte varar längre :(
Denna veckan ska jag också spendera med ärldens underbaraste Linnéa och Hennes pojkvänn Chris, Det blir även en sväng till Lund för att möta Fia<3
Ja och sova förstås;)
NU ka jag återgå till att prata med adam:)


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: