Godmorgon Vietnam ... ni andra också!

Vaknade hmm halv 11. Av att huset e tyst,alltså ingen virra hemma heller, (lätt igenkänligt av hanns snarkninga!!)

Guuuud Så härligt! Det visade sig typ två sek senare att han skickat mig ett sms om att han var hos Fabian, öh kärer bror vrf skrev du inte det på en lapp? Du är ju typ snålast i vår väld?? ^o)

Ja ja dagen tänks spenderas så att jag nu ska göra e härlig frukost med toasts och annat gott, spela lite sims i soffan och trolige sätta på någon film, lär antagligen bli Harry Potter ;)
Är man skadad så är man :P

Jag ärkte precis att mina tulpisar har växt ytterligare (yay) och är nu ca en halv meter och lite till. Funderar skarpt på att mäta dom!!

Nej nu ska jag passa på att lata mig innan mamma och vildingarna kommer hem kl 2-3 typ :/


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: