Datorkunskap!

Ja just nu är det då datorkunskap, min senaste lektion i det var den 3/12-08... Ja har glömt lite.. HAhahaha Allt typ.
Matte provet grönt gick nor gätt ok, hoppas det iallafall.

Just nu håller vi på med Excel. Är faktiskt duktigt på det, betygs mässigt ligger jag på VG-MVG yay!!

Japp nu har jag suttit här och gjort en rätt tråkig uppgift, jag Isabell och Mathilda Men vi vet att han vet ett sätt så det tar typ 1 sec att göra det. irriterande!
Nu måste jag forsätta jobba. Om jag jobbar bra så kanske jag är färdig nästa vecka, och om jag inte har fel för mig blir jag ledig resterande Datorkunskapslektioner då tills vi börjar med nästa kap som e paint:D

Min rygg gör bajs ont!!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: