Allvarligt 5 inlägget

Ja må tråka ut er nu, men faktum kvarstår, .-jag bryr mig inte.

Jag tycker det är så fruktansvert roligt att skriva, att berätta!! Och jag vet att andra kan läsa det, jag vill inte dela med mig av det privataste, för även i en dagbok hade jag svårt för det, men här kan jag välja precis vad jag vill skriva!!
JAG älskar att blogga!!

wow 5 inlägget idag ^o) Är ni fortfarande med eller har ni stuckit redan vid tredje ;)

Ja just idag har jag gjort en del saker som jag inte trodde jag skulle göra (alls eller iaf på ett bra tag) Och förvånande nog känns det inte fel. Det pirrar mer i magen och jag underar vad som kommer hända hur det blir och så. Och lite skrämande kommer jag bara sätta ner foten och blåneka sedan eller bara rulla på?

Fattar att det kan vara lite knepigt att fatta vad jag skrev nyss, men då skulle ni varit i mitt huvud...

Just nu är jag fortfarande hos Mormor. Undrar varför jag inte skriver Mormor och Morfar, det blir alltid Mormor bara... Strange

Jag längtar i alla fall hem till min bok, Harry Potter<33
Kom på att jag har en hel påse med turkisk peppar karameller under täcket hemma, så när jag kommer hem ska jag krypa ner tillsamans med den påsen och min älskade bok!

Jo Nu när ja inte har något att göra kan jag ju skriva det jag tänkt skriva i snart en vecka!!


Serien Merlin har ni sett den?
Jag har nog sett typ 1½ avsnitt, Och jag tyckte det var helt ok. Lancelot var ju ursnygg !!!

Kung Arthur
Foto: Shine / BBC / Nick Briggs
Merlin
Foto: Shine / BBC / Nick Briggs

Gwen
Morganas tjänare, Gwen.

snyggingen Lancelot


Ja i förra programet nr5 så var det en onsint varelse som anföll Camelot en Grim tyckte jag dom kallade den
Den hade huvud och fötter som en örn men kropp som ett lejon

Den var väldigt lik, men grafiken var riktigt dålig Hippogriffen i Harry Potter Den har huvud som en örn men kropp som en häst.

Serien är bra tycker jag, det jag sett.  Påminner om Harry Potter, inte jätte våldsam och lite söt eller kär som mamma skulle kalla det:P

Nej nu ska jag nog logga ut, Adam sa kommer snart för typ en halvtimme sedan ^o)

Adam where are you?


*TjingTjing**GodNatt*

Kommentarer
Postat av: Saraicg

Jag såg avsnittet med gimmen! :D Tyckte serien var riktigt bra, vet du vilken tid/ dag serien går, för jag minns inte de? :) Kram

2009-02-23 20:13:21
URL: http://saraicg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: