Tumme Upp Tumme Ner

Tumme Upp: Känslor... Även om det inte alltid är bra känslor så är det rätt fantastiskt att vi kan och får känna något. Även om det är Sorg, glädje eller kärlek så är det känslor. Man får känna sig levande!

Tumme Ner: Nack ont. Ja fy bubblan vad inte roligt det är!

Tumme Upp: Människor, jag kanske inte alltid må vara så social men fy vad kul det är att få jobba bland människor, med människor, socialt STOR tumme Upp på de! Jag blir så glad, hela jag fylls med glädje. Det finns väl alltid ett och annat orosmoln, men så länge jag vet att det inte är på grund av mig kan jag väl vara trevlig, och kanske till och med förgylla dennes dag :)

Tumme Ner: Just nu lite att göra vilket betyder att jag ska tvätta golven...

Tumme Upp: Man ska ju vara mer positiv än negativ, så sista tummen upp får bli att det snöar ute!


Post bils mannen var just här frågade om jag jobbade i morgon vilket jag gör :) Lämnade lite post så jag kan skjuta upp på golv torkandet liiite till (Y)

En man som köpte grus frågade: Vilkens fru är du då... eller dotter kanske?

Fredrik aka elaka farbron Var nyss här och fikade med mig, han och Alva, så socker söt är hon!

Nu blir det brevsprättning!

Bild från google: HUndfjället från Tandådalen. Man ser Toppstugan Lyktan där dom har en jättefin restaurang

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: