Time for bloggen

Ja nu är det tid för bloggen, måste säga att det verkligen låter som om jag haft mycket att göra. vilket är en fet lögn.
Jag har haft så lite att göra att jag blivit alldeles för upptagen med tanken på vad som kan hända... Slå den ni ;)
Det var faktisk en bil här nyss och köpte en lass 16/22. WOW

sen har det varit en traktor här två gånger, plus två beställningar har jag nog mäktat med att fixa. Telefonen har väl ringt lite då och då, men åter igen inget som inte jag klarar av!

Tyvärr börjar möjligheten om att jag ska få knalla hela vägen hem, växa på mig. Me soooo not like!

Får väl lifta med någon...
Ja ca en halvtimme kvar av dagen sedan är jag fri. Jag har läst ett antal sidor, mer än 50. räkna nu med att det är på engelska!

Nehe, kanske man kan börja låsa lite. eller ne det e inte värt det, bara för det så kommer det väl en enstörig och ska ha något...

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: