Snö snö och mera snö!

Men jag tycker det är super mysigt!
Hur tråkigt är det inte då när man tittar ut och ser alla upplysta hus och regndroppar?! NU är allt vit, det det skimmrar och mmm ja det är så mysigt!

Sitter nu hos mormor och väntar på typ bättre tider, snart sista övningen med kören innan konserten.. Som för övrigt är på söndag.. tror ja!
I skolan så var vi 10 st... ja resten har jobb, några av oss 10 har också jobb ( inte jag!) Men dom började till helgen.
Så vi gjorde lite grejor upp till butiken och sedan så gjorde jag en krans som nu ligger i köket, kanske ska ge den till mormor??
Efter det blev det Julkort i stora lass!
Men jag blv så nöjd med dom så jag vet inte om jag vill ge bort dom....
Sen var det ju som tradition för floristeleverna på österäng dags för avslutningsmomentet... STÄDNING!! Vi städar allt putsar dörrar och ja.. ni fattar!
Mitt under städningen kommer Monica in med ett paket
Monica: Tjejer ni har fått post ( läser på kortet) Till österängs florister HV2.
Det stod typ tack för hjälpen med kransarna, några lärare från Söderport ( södertorp!!) var hos oss och vi lärde dom binda kransar!
När KIm öppnar den ser vi att det är TVÅ st låder med skumtomtar! MMmmmm.. det behövdes då!
Efter det blev det fika med ettorna lussebullar och pepparkakor. Sedan var det slut för den här terminen.
NU är det bara 3  st kvar. Jag har gått halva min gymnasietid!!!
Hallå jag börjad ju igår!  Helt otroligt!

NU är det jul... Omg fortsätter tiden går så här fort e jag ju snart död! Ish..

Nehe nu ska jag nog göra något vettigt. typ kolla på tv.. plinka på pianot! Jag kan ju faktiskt spela stilla natt nu sedan Peters Shopping tur med mamma i stan resulterade att vi fick hem ett piano..

Japp i morgon ska jag SOVA! med stor S. Sedan blir det julkaffe i hålan

Peace!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: