Sammanfattning 09

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Aomen

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - inte vad jag vet :P

Dog någon som stod dig nära? -Nej

Vilka länder besökte du? - hm.. Danmark (Y)

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Ja.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 6/12

Största misstaget? - Ja du.. några blev det nog..

Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, det tror jag inte

Bästa köpet? - Hm.. jag vet inte antagligen kläder ;)

Vad spenderade du mest pengar på? - Mat, godis kläder ( jag hade klarat mig utan ALLT!)

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Många! <3

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009? - I want you to need me- Celine dion

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både och.

Vad önskar du att du gjort mer? -  Jag vet inte

Vad önskar du att du gjort mindre? - de finns säkert mycket:P

Hur tillbringar du julen? - först hos pappa sedan hos mamma

Blev du kär i år? - Hmmm... ♥

Favoritprogram på TV? - Sex and the city<3 bonde söker fru ^^

Bästa boken du läste i år? - Alla fyra Twilightböckerna.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - böcker<3

Något du önskade dig men inte fick? - gran huset ^^

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - firade och lanade sims med smuch, samt startade en klubb om vart vi skulle göra hän alla män :P

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Njaaa.. det har varit ett bra år och det är ju inte slut ännu ^^

Vad fick dig att må bra? - Ja det finns ju folk ♥

Vem saknade du? - Just nu Helene

Fick du ditt hjärta krossat? - Ja det kan man nog säga

Började du älska någon under 09? - Nej det är ett starkt ord

Ångrar du någonting du gjorde? - Joo, det gör jag nog.

Vilket är ditt löfte för 2010? - Simma lugnt ^^

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: