Pippi tröja och blå skjorta

Aomen, dagen har spenderats så här........
Ja det verkar väl trevligt, jag har suttit framför datorn lite socialat med famljen. Nej det har jag inte alls gjort för mamma har sovit HELA dagen och peter har varit ute med sin älskade traktor och A och E har suttit och nördat med deras spel. Vart har dagen tagit vägen?

I morgon bär det av till Linnéa med the girls, det ska bli trevligt.

Nu visar dom sällskapsresan 2 Snowroller på 1 den ska jag se, snart drar det av till mormor på middag, Hon lovade att det absolut inte skulle bli julmat.

Ja tror jag måste göra något åt något snart, då jag antagligen kommer bli dum i huvudet annars... Ja ja
Nu blir det Stig-helmer.

Se ya!
*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: