Nyårsoutfiten 2009-2010

Nyår närmar sig med stormsteg! Har ni outfiten färdig?! I huvudet eller hänger favorit klänningen eller byxan redan i garderoben?
Min är färdig, sedan några dagar innan jul. Ja inte allt, man ändrar ju alltid på något i sista minuten men nästan!


Jag freakade ut i två minuter och köpte en glittrig, glittrigare glittriast klänning på Kappahl minst tusen år sedan jag handlade där men dom har rätt mycket fint!
Något bra med klänningen är att den är rätt vaderad till bysten så vi kör utan BH. Jag kan knappt fatta det, Jag är egentligen totalt allergisk på sådant, men det var så mycket skönare utan!
Till det blir det svarta strumpbyxor och en fet bling bling ring. Kanske inte lika äkta som den på bilden.... Hittade även fina nagelsmycken som jag fick i julklapp, så jag kör på neutrala naglar med lite fina smycken på. Neutral färg är ju riktigt fint, hur länge varar nagellack egentligen? Så det kör vi på.
Provade faktiskt att sätta på en sten i lördags innan tjejkvällen, och den sitter fortfarande där! Som berg! Så det var en positiv överraskning :)

Hur ser din outfit ut??

Nu ska jag gå ner och göra hårinpackning, och behandla naglarna wooasa vad fjolligt.... ish!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: