Julottan detta satans uppfinnande!!

Usch fy och blä. väcktes 10 minuter över 5 av mamma, kvart i 6 blev vi hämtade. Sedan var det dags för årets Julotta. Jag kan ju säga att jag hade inte mycket till julstämning, speciellt inte när det var +2 och duggregn utanför kyrkportarna! örk örk örk örk!

Vi har hemma ca halv 9 och jag gick och la mig direkt, och gick sedan upp 20 över tolv (Y) Jag somnade om ett antal gånger. och jag är medveten om att jag fick ett sms när jag var halvt vid liv. Så jag har legat och snurrat efter min mobil för att se vem jag fick det ifrån, Jag hade sett att det var från Malin, men jag var rädd att jag bara drömt det och att det var från någon annan, mest var jag rädd för att jag skulle skicka något dumt tillbaka HAHAHAHA

A
och E Har nu upptäckt att dom kan skicka olika ritningar mellan deras DS spel. Så det roar dom med sig till max nu.

Jag vet att vi ska till Mormor på middag idag, mer vet jag inte. Tjejerna snackade om balders, en jag vet i fan asså..
Det blir nog att sitta hemma och dega som vanligt ;)

Ni får ha en bra juldag eller som dom sa på radion den nya nyårsafton, eftersom fler och fler svenskar hellre går ut och firar idag än på nyår.

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: