huh tur att jag inte mött dom på en fest... eller det kanske jag har?!

Sista dagen på jobbet, och Andra dagen i rad utan viltolyckor. Jag blir bara deppig utav att höra hans röst på radion nu... Vilket i och för sig jag inte borde bli, för då har det antagligen inte varit några olyckor och det är ju värt en tumme upp!

Som sagt sista dagen på jobbet... Jag hoppas att det inte ringer så mycket idag, varför inte låta bli att ringa helt ;)
Då blir det mer tid att städa åt mig... NJaaaaaa Inte riktigt min tanke, men för sjutton gubbar vem ringer och beställer grus dagen innan nyår?

Föresten så går det dåligt idag kommer jag gå ner mig, no sun outside the window today..

Men jag hoppas ni är peppade ändå!! Fixat Nyårsoutfiten? Lagt sista manikyren, eller väntar ni som jag till 5 min innan man ska åka så man inte kan ångra sig eller att man bara är rädd att förstöra något man gjort så det är säkrare att fixa det precis innan ;)

HoHo vilket stoj det ska va det är ju bara en dag right?

Men jag har funderat på det, Nyår är ju eller var rättre sagt, den enda dagen på året som man klädde upp sig i glitter och glamour, man fick vara uppe sent OCH vara ute mitt i natten.     I alla fall som barn!
NU har ju modet blivit så att folk snofsar ju upp sig som tusen bara för att gå till affären!

Jag lovar att det finns folk på min skola som sminkar sig och fixar till sig mer för skolan än jag gör på fest. Huh tur att man inte mött dom på en fest.. Eller det kanske jag har ?!
Jag menar det blir ju inget kul att gå på fest eller ut och dansa längre, om man aldrig känner att man får göra sig lite extra fin! Varadagen ska ju också gå att leva men den måste ju skilja sig från helgen, annars blir det ju ingen förändring!
Vad är det för kul att leva med bara fest, blir det ens någon fest om det är det enda man vet hur man lever som?
Njaaaaa... det tål att funderas på

10 i sju snart dags att sätta på telefonen.. och i dag ska vi torka golven! Blev bara sopning igår, då dammsugaren inte ville funger, den sköt bara iväg skitet.. Sug för fan sug!

Spindelharpan har jag ju hållit mig ifrån, lit chockerande må jag säge. Det blir nog några sidor i boken. Inne på 3 boken i den sista av Stephenie Meyer. Breaking Dawn .

Så det ska bli spännande, jag har ju inte läst boken innan eller så.. (A) Faktiskt sant, inte på engelska :P

Ni får ha en bra dag, fundera på det Ett stycke varadag gör du till fest eller lever du som fest?

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: