Har jag missat något?!?

Okej frukost avklarad och 1/3 av dagen är klar.
Omg jag har precis tagit emot två st samtal, första för idag!! Första tecknen på liv på denna planet!
Dock var det först en som behövde veta när hans lass skulle komma så han fick nr till den chaufför som ska köra det, sedan var det Peter.

Knappen på vågen har frusit fast, det ligger på 0 här. Hur gick det till??
Måste ta itu med det snart, även ett lass som ska ut innan middag. Dags att ringa någon kanske? Svar JA

Aomen, jag misstänker att ledningshuvudet är vid tvätten med halv personalen, men vart har alla andra tagit vägen?

Har det skett en "fly platsen plan" här utan att jag visste om det Har jag missat något?
NU låter det lite här ute, tecken på liv?

JAg har absolut inget för mig, men har fått en läskig värk i nacken, kan inte luta eller kolla åt vänster Då tycker man ju att det borde göra ont i höger sidan, men det ät i vänstersidan det gör ont :S Aaaooow


*TjingTjing*

 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: