Hade jag haft ett Piano hade jag varit bättre än Robert Wells!

Peter väcker mig och jag känner direkt att något är fel. Dock måste jag känna efter först
AJ mitt huvud AJ AJ mitt stackars huvud!

Man blir lite sådär blind ut av det. Men vad fan gör man, plikten kallar! Så jag masar mig ner i köket för att göra min middag, FAN vad allt måste lukta illa, FAN bor vi i en jävla lamp affär eller?!
Så jag gjorde efter mycket om och men mina smörmadar och la rester från igår i en skål innan jag drog på mig en kofta ( ytterligare en!!) och la mig under en filt i soffan.

Där somnade jag, Men väcktes lite senare typ 15 minuter. Av Peter. Dags att åka..... blä

Dock hade de två iprenen som jag tryckt i mig börjat hjälpa då. Fick sedan så fint förklarat för mig att man bör INTE ta två st ipren, ska man ta fler bör man välj Panodil.... Ops!
Så när som helst kommer väl chaufförerna in med elefant öron och svävar på små rosa moln... eller?

Mår bättre nu, skakar inte riktigt så mycket Allvarligt i bilen upp. Omg!

Händerna har fortfarande lite svårt att sluta, men det är inte som det var innan. Hade jag haft ett piano under hade jag varit bättre än Robert Wells!

Nej eftersom dom varanade på trafik radion idag ( fortfarande inga viltolyckor!! :O) om att det var halt ute... blixthalka så kommer väl telefonen ringa som F-N  kl är 20 över och den har inte börjat ännu. Wierd...
Nej nu ska jag återgå till att frysa ihjäl och sedan får vi se hur dagen blir..

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: