Gott Nytt år

Sista inlägget för i år med all säkerhet, tänker faktiskt stänga av datorn efter detta.
Hoppas dom som är i köket är där nu med avseende att laga mat.... Jo det låter så ;)

Nyårsafton är ju en rätt kul dag, man ägnar större delen av dagen med att fixa till sig, jag vet inte hur ni killar gör, men vi tjejer gör det xD
Man måste ju välkomna det nya året snyggt eller?! Hahaha
Jag funderar på att duscha ta på mig morgonrock och sedan gå och pula hela dagen, att fixa naglarna kan ju ta sin lilla tid. Jag ville lägga upp bilder på det idag, men ni får nogsnällt vänta tills i morgon:) Men bilder kommerdet.

Har varit så otroligt duktig och har varit ute och gått idag... IGEN! seriöst jag är lite chockad över mig själv. vet inte vad det är som driver mig, men det är så skönt att gå, bara gå och gå och så musiken i öronen så klart!

här luktar ljuvligt av bacon och ägg nu mums

Ja nä min klänning hänger nu framför mig och den glittrar så fint i skenet från solen. har ni sett vilket fint väder det är ute?! inte ett moln på himlen och solen skiner, dock är det JÄVLIGT kallt. Men det överlever vi väl.

När man väl gett benen tid att värma upp sig så. Haha

ja ni märker så klart att jag bara drar ut på tiden. Så jag ska sluta med det nu och ta mig ett skrovmål!

Ha en super kanon nyårsafton var rädda om er och j GOTT NYTT ÅR
Eller som Samantha hade sagt

Happy Fucking new year<3

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: