Första lediga dagen :)

Jullov är så härligt! Fick sova till 9 idag, Mamma tar tydligen inte mina hot på allvar. då jag varnade om att om jag blev väckt skulle jag @+*HE#&% någon.
Så duschade jag och sedan så körde vi och handlade.
Sedan har jag fortsatt att vara beroende av facebook, händer inte alltid så mycket där, men det som inte händer på facebook har väl aldrig hänt eller?

I eftermiddags var det dags för Julkaffe i hålen. trevligt trevligt <3 Mormors smörgåstårta är ju aldrig fel :P
Jau sitter jag hemma och degar, kommer antagligen göra det hela helgen. 
Vill gärna se AVATAR. Men det verkar som om mina "kompisar" inte vill se den med mig :(
Och det känns liite ynkligt att se den själv :S

Ja ja vi får väl se.
I morgon bär det av till k staden med Mamma vi ska göra stan osäker.

Ha en trevlig helg!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: