en gång till?!

Nu händer samma sak igen! Varför varför och varför, klarar jag inte av det bättre. Jag provade ju att gå in med en annan inställning, fungerade det? Skulle inte tro det!
Seriöst jag kommer ta livet av mig själv en vacker dag!
satans helvete + alla andra fula ord!!
Jag blir så trött!

 

Mammas 40års fest var nog kul om man varit född i mitten på 1900 talet. men vi som e födda i slutet hade kanske inte såå roligt.

Jag var väldigt trött, och somnade faktsikt så fort jag la kudden på huvudet.

Tur att Pontus kunde underhålla mig e lite stund! Tack du! :)

Nu har vi städat på Torken, eller mamma har jag albin och Peter åt godis :) (A)
Jag vet att mamma ska handla, aknske borde följa med, sedan har jag inget inplanerat.
FAN jag måste följa med får inte inte inte inte glömma att köpa julklapp till Frida!!

Ja då har jag junågot inplanerat i mitt till synes väldigt just nu tråkiga liv..

Happy fucking lucias dag på er allihopa!

Det snöar här wiie hoppas fortfarande på snö på julafton, vad blir det annars för julstämning?!

Glöm inte att njuta av dagen i morgon är det för sent!!

*TjingTjing*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat!

Du vet....men lär så länge man lever...... Detta har hänt, kommer att hända och händer alla.

Du kommer inte att dö, jag lovar;-)!

Kola ner, det löser sig, ha inte så bråttom med att slänga in den berömda handuken.

Från en som är född på mitten av 1900-talet....eller???

2009-12-15 11:40:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: