Ny kalender!

NU har jag beställt min andra kalender från personligalmenacka 

Förra året beställde jag en grön och den slet jag med hälsan!
Det är verkligen super enkelt och jätte bra att beställa en almanacka där ifrån, och nu har dom fått in jätte söta nya designer!
min blev såhär!

Jag har lagt in födelsedagar som trycks i kalendern så att jag inte missar någon!
Jag har notblad längst bak ( jag är väl inte jätte musikalisk i know Men man kan ju skriva texter där som redan existerar right?!)
Och målarbok ;) Lite barnsligt kanske men sudoku är jag inte super intresserad av och ränderna som jag hade förra året använde jag inte alls!
på varje uppslag som då är veckovis har jag veckans prov, att göra och sedan bara ränder bredvid tror jag :P

Super nöjd iaf

Frida beställde du någon? Och jag såg minsann inga får!!
Men jag är super nöjd med mina svampar ändå!

Jag vet också att jag köpte en superfin Filofax för ett litet tag sedan, Men där får jag knappt plats med det jag behöver skriva som är privat, så då tar vi en till skolan istället!
Mycket smartare tyckte jag, och nu visade det sig att jag slipper betala den!
Jag får den som födelsedags present från pappa och Tinna. Den och pengar till övningskörning =D Najs!

Nej nu är fan kl. snart halv 11 måste sova, första dagen man börjar 8 i morgon!
Hoppas bara att huvudet kan rensas lite så jag slutar tänka ingen som vet vad man kan göra?!
Nej jag tänker inte supa mig full för att "glömma"  Känns dumt. Det är ju då man gör allt dumt.... Eller?

God natt sov så gott <3

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

vad söt ^^

2009-08-20 10:59:14
URL: http://enibas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: