Jag hatar att vara beroende..!

Idag har varit en rätt bra dag, jag satt och titta på tv:n och sedan körde jag och pappa till Lasses för att äta innan han körde hem mig mamma.
Nu har jag precis kommit hem men Peter från en helt ny runda med bilen.
Peter är väldigt noga med att berömma när man gör rätt och tala om felet om man gör fel ( inte för att jag gör fel som ofta men men ;)

Fick iaf en rätt trevlig "uppmuntran"
Peter: du äger på att starta i uppförs backe!
Jag: I know ;)
P: du knöw det ja :P

Jag längtar riktigt mycket till jag får ta körkort =D Man slipper vara beroende av de andra, även om jag nu har den " lyxen" att ha moped och i princip kan ta mig var jag vill.

På tal om beroende, nu snackar jag inte beroende av cola, läsk eller godis.
Jag snackar riktigt jävla äckligt in smord beroende!
Som om man bara inte kan andas, som om man bryts i sönder inifrån bit för bit, bara för att man inte vet. Bara för att man inte får vara med och dela det.
Så att det blir så pass illa att man bara blir immun, man går i sin egen värld. bryr sig inte om något, bara tänker och gräver sig djupare ner, tänker och gräver, tänker och gräver....
Och sedan när man väl får dela så blir man så glad, fast det egentligen inte borde betyda något.
JAG HATAR DET!

Men man överlever väl ..? Det är ju det alla säger, släpp det glöm det och gå vidare.
Tro mig jag VILL. Men jag kan inte
vill men kan inte..


God Natt

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

HANNA CAAAAN! :)

2009-08-24 18:39:45
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: