Jag förstår mig inte på det!

efter som säkert många andra sett inlägget från the voice morgon ( ja det där radio programmet)
Katrin som tydligen bloogar själv ( har aldrig hört talas om henne) uttalade sig där i alla fall vad jag tror hoppas de flesta människor med någorlunda vett innanför panbenet tänker.

Hur kan dessa unga kvinnor göra så. snackar man om blont löshår, rosa läppar plutande munnar och bösten underhakan och tröjan strax därunder, då skriker jag FJORTIS.
Men jag tror inte Fjortis räcker i detta samanhanget.
Jag tog mig därför friheten idag att kolla upp lite olika bloggar. Klickat vidare på dom som kommenterat de "utsatta" bloggarna, dom som då skrivit att jag håller så  med dig hon borde sättas på ålderdomshem 31 år herregud!

Kvinnor gör allt världen över för att vi ska bli mer självstående, och vi skriver böcker om hur synd det är om flickor som har gått hem ensama en natt och blivit våldtagna.
Jag tycker det är fel att man inte ska kunna gå hem en kväll utan att behöva oroa sig. Men vi tjejer gör ju inte precis något åt det,att gå i en kjol som knappt täcker något, linne som slutar under brösten, brösten under hakan läppar som putar ut längre än näsan räcker.

ÅHHHHH jag fattar inte det, tänder vekrligen killar på sådant?
Om inte varför klär vi ut oss så?!

detta inlägget var kanske onödig, men jösses har ni kollat in de där bloggarna!!?
det roligaste är ju att flickorna i fråga inte har koll alls.  Dom ser sig inte såhär
Nej jag blir trött och vansinig på allt detta!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

Patetiska, äckliga människor som tror att dom kan kalla sig kvinnor. Dom är från mars, dom har silikon, botox och alla andra gifter redan på g. Vill inte veta hur mycket tejp och strumpor dom har i bh:n.

2009-08-29 20:54:29
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: