In your face allihopa!

Jag har världens bästa mormor!!!  =D

Ja nu är jag då hemma, vid mina fötter sitter Julia och leker med mitt dockskåp. Och resten av gästerna anländer väl snart skulle jag tro. Jag är iaf väldigt hungrig!

ma B gick riktigt bra, hoppas det går vägen!
Fick ett väldigt trevligt besked på eng idag, tänker inte skriva vad riktigt än:P  Men jag hoppas så det går igenom!!
Samhälle var väl som vanligt, rätt intressant. På svenskan fick vi fortsätta att se Shakespeare in love  åh denna underbara film Så precis i slutet när dom ska säga adjö så stänger ingrid av filmen för vi slutar hallå vad kan det vara kvar 3 minuter?!?!?!? LÅT MIG SE!!  Blä!

Idrotten var super kul, den som ska tvätta mina idrottkläder får en överaskning i grus ;)

I morgon är ju slappdagen, så vi slutar kl 11,30 så jag tänkte gå och shoppa lite. vet inte om jag ska ta tåget ändå och sedan bara gå inom Sbg city på vägen hem var ju ett tag sedan man var inne på Shack Matt!
Kan ju vara bra att sätta sprätt på lite pengar nu :P

Nu ska jag nog hopa lite studsmatta.

Mormor jag hoppas verkligen att det blir bättre i de svarta hålen. belive me!

*
TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: