Att ta hål eller inte ta hål! Det är frågan!

Nja jo kanske inte riktigt :P
Jag vill väldigt gärna ta två hål till i ena örat och ett till i andra.
Mamma total vägrar " När du är 18!"   Hallå det är ju inte så jag ber om att få pierca mig i hela ansiktet!! :O

Men men.
Skolan var rätt slapp. I Engelska har vi en jätte bra lärare, Linda heter hon, verkar skit ball!! sen i idrott har vi en kille som typ knappt verkar torr bakom öronen, men han verkar bra ändå. I Samhälle fortsatte vi med demokrati, ÄNTLIGEN får vi börja skriva och anteckna! gjorde vi det förra året alls? I svenskan har vi nu börjat att läsa om shakespeare I dag fick vi läsa balkong scenen mellan Romeo och Julia ( eller Juliet som hon heter i original versionen!)
I morgon är det religion, jag längtar så efter att få skriva!! let me write!!!!

Jag har en sådan satans huvudverk, det spänner satan! har tagit en panodil ( hjälper NAT!)  Peter masserade mig lite det hjälpte lite men sedan var det ju tillbaka, Peter tycker jag ska gå till ögonläkare. Men det tycker inte mamma

Nu har Peter nyss masserat mig igen, super skönt ( dock gör det ont som fan!)  men det är så skönt!

Veckans film är Superhjältarna som kom ut för något år sedan  Men det är den som rullar för fullt nu, tänkte bjuda på en konversation därifrån som jag tycker är smått underbar!
Den är mellan Freezo ( tror han heter så kommer inte ihåg!) och hans fru!
F: Älskling?
Fru: Vad är det?
F: var är min superdräkt?
Fru: va?
F: Var är min superdräkt!!?
Fru: Jag har eh.. Jag har lagt undan den.
F: Vart då!!!!?
Fru: Varför vill du veta det?
F: Jag behöver den!
Fru: Nehe du, du ska inte springa iväg på några hjältebravader! Jag har planerat denna kvällen i 2 månader!
F: Men folk är ju i fara!!
Fru: Min kväll är i fara!
F: Nu berättar du var dräkten är kvinna!! vi snackar allmänhetens bästa!
Fru: Allmänhetens bästa!? Jag är din fru, jag är det allmänt bästa du någonsin kommer att få!
F: *suck*

Ungefär samtidigt har robotar och helikoptrar exploderat utanför deras jätte fönster! HAHAHAHA

Nej nu ska jag gå och lägga mig, ingen sovmorgon i morgon, ( idag var det ju sovmorgon, jag kunde gå upp kl sex :O) I morgon får det bli att gå upp kl 5!:O

Hur många hål i öronen har du?

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

jag har 4 (A) INTE FARLIGT ALLS LENA! :)

2009-08-25 17:26:38
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: