Att regndroppar faller som tårarna gör det rår inte stjärnorna för

Ja med en sådan otroligt fin rubrik ( Himlen är oskyldigt blå av Ted Gärdestad) Så borde jag kanske skriva ett fint inlägg, men har nog inte så mycket att rapportera är jag rädd!
Det verkar i alla fall som om jag fått mitt liv tillbaka Grattis Hanna!
Dagen började kl 8, första dagen att gå upp kl5!! :O Vi började med Sv där vi började kolla på Shakespeare in love OMG Jag har inte sett hela filmen ännu, men jag älskar den! Den är så bra!
Ni ska få en bättre recension senare, när jag sett hela :P
Och efter det var det dags för Eng åter igen jag diggar vår Engelska lärare sjukt mycket!
och som jag säkert skrivet här tidigare så tyckte vi i klassen att det inte hände något alls på eng förra året, tydligen har vi gjort mycket, för vi som går i HV nu i min grupp ska få sköta oss själva så de andra hinner ikapp! :O

Efter det var det dags för religion, där fick vi äntligen våra böcker! i både samhälle och religion.
Tjohoo, skåpet har ju varit helt tomt!
Men det var en intressant lektion.    Även första lektionen jag använde mina otroligt fula läsglasögon! Men dock hjälpte det mot huvudverken, men eftersom jag inte kan gå runt med dom hela tiden fick man ju ta av dom och då sved det satan i ögonen!
Så man kanske behöver glasögon :S

Nu ska jag nog ut och gå en runda, känner för att svettas satan! ( hur fräscht det nu är :P) och dunka lite musik i öronen.
senare ikväll ska jag nog upp i hålan och hämta lite sten till dekorationerna jag ska göra till Melvins dop på söndag!

Föratt inte inlägget ska bli helt tråkigt så får ni en bild från Klacken i somras :D Ta minen som ett betyg för dagen, ganska slappt ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: