Sol, soligare, soligast!

Och det är HÄRLIGT ute!      ÅHHHHhhh detta har jag längtat efter! Det är så härligt, vill bara ha en fin vårjacka nu, vilket inte kommer gå bra eftersom mina pengar är slut ;)
Har faktiskt en ljus brun läder jacka som e två år gammal, men den kan jag inte knäppa eller jag kan men det ser urdumt ut!!

Ja nu är jag då hos mormor, snart lören som börjar kl sex idag och inte sju!!
Någon Biskop kvinna ska inviga gravlunden så vi ska öva innan och sedan sjunga där.

Men jag vill hem och öva på blommorna! Kan några fast jag typ läste dom en gång igår, har varit jätte slarvig denna veckan :-S Med skolarbetet alltså, vilket är konstigt när jag nu har mer tid på mig, men också mer roliga saker att göra med Therese, så vi får skylla på henne :-P

Idag gjorde vi lite påskgrejor i skolan, några påskägg i oasis med sisal och fjädrar, sedan gjorde vi ju klart kransen vi började med förra veckan, blev nöjd med min, den ska hänga på Thereses dörr.
Efter det så gjorde vi också en super söt enkel buket av påskliljor med lite fjädrar runt, kommer bilder. Men Kameran ligger hos mamma, som tur e får jag den idag. måste ju ha bild på kransen också.

Och igår fick ja sms att mina kläder kommit :D det gillas!! Så dom ska jag titta på ikväll!

NU ska jag äta Kallops :D

Ha en solig kväll!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: