prov =x2!!

Dagen har gått väldigt fort faktiskt. Den började med Arbetsmiljö, fick reda på att vi ska ha prov om två veckor.
Men Arbetsmiljö såsom Handel fastnar så lätt. man suger åt sig som en svamp när hon pratar!

Ja efter det var det matte prov.... Och det faktiskt riktigt bra! Gjorde både det gröna (lätt) och gula (medel) Svarade på alla frågor pådet gröna och på 5 av 8 på det gula, räknade ut att om jag får full pott på de 5 frågorna på gult kan jag få vg!!!!

men det lär knappast hända!

Men bara jag får godkänt!

Sen så var det dags för mat det var fisk som var J****gt varm!
Efter de så skulle det varit engelska men det var resurs eftermiddag ( eftersom 3 hade redovisning av projektarbetena) så vi började Datorkunskapen redan kl 13,15 så jag var hemme 4! när jag skulle vari hemma... oj då. blev inte tidigare..kl5.

Ja Ja nu är snart denna veckan slut också!! helt galet var snabbt de går! Endast 32 skoldagar kvar!!

Nu ska jag försöka få med mig Virran ut och hoppa!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: