BABYBOOM?!?!

Vart jag än vänder mit huvud är folk (kvinnor ofc) gravida eller går med små pluttisar i sele på magen.
Undrar hur många barn det kommer att födas iår 2009

På ett sätt kan jag vara avundsjuk. Men jag vill inte ha barn nu, jag vill få min utbildning klar, för vilket liv ger man dom när man lever på sina föräldrar, morföräldrar, barnbidrag etc.

Jag tycker det är upp till var och en att bestämma när man vill ha barn.

Jag vill dock vänta. Men jag vill ju absolut ha barn.

Likaså är det med folk som förlovar sig. Hit och dit en "kompis" till mig har varit förlåvad ca 4 gånger vi är lika gamla 17 år ( i år då)

För mig är Förlovning som ett löfte, vi kommer gifta oss.
Men sen finns det ju dom som inte vill gifta sig, dom kanske bara är förlovade.
Men kan man vara 15 och förlova sig? Herre Gud då vet man ju inte vilken linje man ska gå på gymnasiet knappt!!

Fast hittar jag den rätta vill jag gifta mig.
Som ett löfte till Mormor.

Jag vet att jag för ett antal år sedan frågade dig vad du önskade dig, så svarade du att : Jag vill bli gammal så jag kan få vara med på ditt bröllop.
:D

Ingen press HAHAHA

Föresten så syns vi på Torsdag, hoppas såklart på fisk!! Mums

I morgon börjar jag inte förrens halv 11 skönt, men ska ändå lägga mig nu 21,53 Jag är trött brukar gå coh lägga mig nu, och det är så skönt att sova!

Hoppas vi får reda på Matte provet i morgon :D

Önska mig lycka till!


God natt

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: