April April!

Ja då var det första april och Hanna är ledig något som hon njuter av till fulla drag!! mmm..



MORMOR DU SKA INTE VARA SÅ NYFIKEN!!

Men jag tackar jag till en god middag på Torsdag (A)




Ja som sagt så har jag då bott (bor) hos Therese (moster) hela veckan.
Och det är så kul!
Vi stod i en timme igår och sjöng Gospel och jag lärde mig rörelserna till låten vi sjöng:D
Vi var även på Smycke....något igår med Ing-Marie. Dom bodde jätte fint, men det såg ut som hämtat ur en katalog, INGET personligt!
Men super fina smycken, jag köpte ett armband ( Har en mindre crush på armband)

Ja idag vaknade jag ändå rätt tidigt, städa lite diskade och sedan gick jag en runda på stan, kom hem med:
1 Supersöt  lila klänning från VEROMODA
2. Superfina armband pärlor,vita från ACCENT
3. Supergott godis
4. Thereses påskägg med innehåll;)
Och även två medlemskort på Accent och VeroModa!

Jag känner mig så snäll!

Har fortfarande Queen på hjärnan kolla in denna videon!!

 Helt underbar!!

Eftersom jag duktigt nog glömde internetsladden till min dator hemma (sitter nu på Thereses dator från 1800-tale?!)
Så kan jag inte ladda ner en ändaste låt! :(

I morse såg jag ett helt (mitt första) avsnitt av Greys Anatomy (tror det stavas så)
Spännande spännande!!

Det är såå skönt ute! inte ett moln på himlen, funderar på att ta min bok och sätta mig på balkongen och läsa:D
Men Therese har inga sköna stolar som man kan ta ut, Soffan är för stor och sen är det en massa högljuda barn utaför...:S
Så det blir antagligen tv tittande med Glass;)
Man ska ju glassa när det  e "lov"

Nej nu har jag ju bloggat.

Njut av dagen!!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: